مانيماني، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ترنم یک عشق ابدی

روز معلم

1391/2/13 9:05
نویسنده : مامان مانی
438 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز معلم بود .

ومانی از چند روزقبل بهم گفته بود که روز معلم یادت نره برای معلمم یه چیزی بگیر من ببرم یادت نره مامان جون.

منم چشمکآخنگران

روز دوشنبه وقتی اومد خونه باز دوباره بمن گفت مامانی چیزی گرفتی ابرواوه

منم گفتم باشه بابا یادم هست فراموش نمیکنم و رفتم بیرون و یه شال روسری رنگ روشن گرفتم و یواشکی کادوش کردم و صبح که میخواست بره مهد دادم بهش گفتم بیا اینم کادوی معلمت . بچم لبخندنیشخند

و برای ظهر وقتی از مدرسه برگشت دیدم ناراحت کلافهبهش گفتم چی شده گفت چرا اونو خریدی برای معلمم تعجب

گفتم برای چی خوب چی میخریدم گفتش خوب براش اسباب بازی میخریدی مثلا یه ماشین گنده خندهتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا از نی نی وبلاگ213
26 اردیبهشت 91 13:13
مانی بامزه