مانيماني، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ترنم یک عشق ابدی

من تو را برای .......

1390/4/17 1:01
نویسنده : مامان مانی
439 بازدید
اشتراک گذاری

به ياد تو و براي تو. به ياد روزي كه تو را در گنجينه قلبم گنجانم و براي ديدن هر باره تو، لحظه‌ها را به تكاپوي دويدن انداختم. به ياد روزهايي كه عشق در قلبم شكفت و نام تو بر صفحه دلم نهفت و به ياد امروز كه به هرچه مي‌نگرم، تو را مي‌بينم و تو، كه در قاب چشمم تو هستي و بس.

به ياد تو و براي تو. به ياد روزي كه تو را در گنجينه قلبم گنجانم و براي ديدن هر باره تو، لحظه‌ها را به تكاپوي دويدن انداختم. به ياد روزهايي كه عشق در قلبم شكفت و نام تو بر صفحه دلم نهفت و به ياد امروز كه به هرچه مي‌نگرم، تو را مي‌بينم و تو، كه در قاب چشمم تو هستي و بس.

 من تو را براي عشق مي‌خواهم، براي به هم رسيدن، براي با هم شكفتن.
  • من تو را براي چشم مي‌خواهم تا با يادت اشك بغلتاند و با رويت پلك برقصاند.
  • من تو را براي قلب مي‌خواهم تا با ضربانش تو را در تمام وجودم جاري كند.
  • من تو را براي باران مي‌خواهم، من تو را براي آفتاب، من تو را براي آفتاب
  • من تو را براي دلبستگي، من تو را براي لحظه‌لحظه زندگي
  • من تو را براي ... من تو را براي ...
  • من تو را براي تو مي‌خواهم نه چيز ديگر تا با تمام وجود باشي و برايم بماني.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)